Forum www.wezazakon.fora.pl
ZAKON WĘŻA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zimeyna

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wezazakon.fora.pl Strona Główna -> Wujek Dobra Rada / Buildy Profesji / Nekromanta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zimeyna/Zimi/Yamira
Gość






PostWysłany: Nie 14:22, 27 Lut 2011    Temat postu: Zimeyna

No to o wskazówki proszę teraz:)

[link widoczny dla zalogowanych]

Smile


Ostatnio zmieniony przez Zimeyna/Zimi/Yamira dnia Nie 14:32, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 18:19, 27 Lut 2011    Temat postu:

Wszystko Zimi zalezy od tego co chciałabyś z tego nekrusa wycisnąć.
Powrót do góry
Valtaranor
Gość






PostWysłany: Nie 18:27, 27 Lut 2011    Temat postu:

Ja próbowałm kiedyś grać na nekro bez petów i mało było to wydajne. Co do build pod zmierzch się nie wypowiem. Moja jedyna uwaga tyczy się ogólnego drzewka. Osobiście testowałem i wedłgu mnie wzmocnienia tarczy są mało opłacalne. Dawanie punktów u magów w ochronę czy zbroje też jest nie potrzebne, gdy mob zaatakuje to i tak na wiele się nie przyda, lepiej zainwestować w obniżenie nienawiści i zmylenie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Ja grałem dawno temu czymś takim, bardzo dużo dpsu przy wielu przeciwnikach.


Ostatnio zmieniony przez Valtaranor dnia Nie 18:38, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Mashter
Gość






PostWysłany: Pon 15:36, 28 Lut 2011    Temat postu:

Co moim zdaniem można swobodnie wyrzucić:

1. Upiorne Ciało i Bluźniercze ciało to coś z czego z czystym sumieniem możesz zrezygnować. Na 80tym poziomie zadaje raptem 20-30 obrażeń za cios, dopak zaś przy trafieniu też jest niewielki. Na rajdach nie pomaga wogóle, w grze solo jest to niezauważalne. (+3 punkty)

2. Zamrożenie Duszy zadaje konkretne obrażenia w zasadzie tylko w sytuacji gdy uderzysz na początku. Dodatkowo jest to zaklęcie masowe więc naprawdę rzadko kiedy znajdziesz sytuację, w której warto będzie z niego skorzystać. Myślę, że nic nie stracisz pozbywając się go.
(+1 punkt)

3. Jeśli chodzi o drzewko ogólne to śmiało bez żadnego wachania możesz pozbyć się: Karmazynowej Tarczy, Lustrzanego Żelaza i Ożywionego Żelaza. W rajdzie zysku nie ma z nich żadnego, z kolei w grze solo nie zapewniają w zasadzie nic wielkiego (przetestowałem, jest to różnica raptem 1 sekundy życia przy ataku 10 stworów i to i tak po prawie 30 sekundach stania na nogach). Śmiało możesz to wyrzucić odzyskując aż 9 punktów. (+9 punktów)

4. Jestem raczej zwolennikiem Arcymaga zamiast Duchowego Pancerza, ale to już zależy od Twojego stylu gry czy też podejścia do walki z mobkami, a także tego czy przy buildzie takim wystarcza Ci many kiedy wchodzisz na rajdzie na stołek.

Poniżej wypiszę umiejętności, w które moim zdaniem warto zainwestować punkcty jakie zaoszczędziłaś pozbywając się mniej przydatnych umiejętności. Mamy ich do dyspozycji 13.

1. Jako, że z tego co rozumiem ma to być build na zwierzakach to we wskrzeszenie proponuję wrzucić 10 punktów. Zgnilizna i Moc Piekielna bardzo Ci się przydadzą.

2. Obowiązkowo 3 punkty w Pożeracza w drzewku Zmierzch.

3. Z kolei 2 punkty, których nie rozdałaś (pewnie przypadkowo ;p) proponuję popchnąć w Kanibalizm. Rozwiązuje problemy z maną przy tym buildzie, a jednocześnie nie zakłóca czarowania ponieważ używa się natychmiast!


Pety:
Naturalnym wyborem dla tego buildu są Ezoterycy Krwi (Krwawi Arkaniści czy coś takiego) to te stworki za 2 punkty towarzysza, które jednocześnie co jakiś czas dopakowują Twoją siłę czarów (w tym buildzie to skarb). Do tego mamy do nich kilka podpałek w naszym drzewku co jeszcze ich wzmacnia(a i bez dopałek są jednymi z najmocniejszych petów jakie ma nekromanta).

Czary:
Obowiązkowo doty tj. Znamię Pożeracza, Uderzenie Zarazy, Robaczywe Ciało wspomagane oczywiście Lodowym Uderzeniem i Bluźnierczym spustoszeniem.

Link do tego buildu wyglądałby jakoś tak:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 17:42, 28 Lut 2011    Temat postu:

Ja powiem To co GangRenka Smile wszystko zalezy jak chcesz gRac necRo Smile. Nec jest tak zRóżnicowany że tRZeba wybRać wszystko konkRetnie. Nappewno chcesz gRać napetach więc musisz wybRac na "Jakich" wtedy będziemy mogli coś kombinowac. Napisz na jakich petach ci się najlepiej gRa wtedy coś pomyślimy. JA osobiście polecam akolitów"aRkaniści" no ale to twój wybóR i wybieRZpety któRe lubisz. Jeżeli chodzi o twój aktualny bulid to w moim odczuciu jest dużo zmian któRe moga popRawić twój DPS a pRZezywalność nie spadnie. Więc powinno Ci się łatwo gRac i kRęcić lepszy DPS na Rajdach. (Co za tym idzie szybsze schodzenie Bossa do piachu xD Smile)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 19:14, 28 Lut 2011    Temat postu:

Ten build to mój najnowszy wynalazek i niedługo zobaczy się jak spisuje sie w rajdzie:
[link widoczny dla zalogowanych]

To własnie ten build zabijał Twoją postać samymi petami bez najmniejszego nawet dotka. Ma wrzucone oczyszczenie z myślą o pvp i deczko pocięte kosztem tego dopły do fizycznie bijących petów. Celem buildu jest 1 miejsce w dpsie na rajdach Razz (joke) i pvp na sportowo. Aby wycisnąć go w pełni najlepiej używać wraz z akolitami ezoterykami (2 miejscowe). Oczywiście jest to dopasowane pod mój styl gry.

Jeśli za to chcesz mieć roztrzaskanie to:

[link widoczny dla zalogowanych]

Build ma mniejszy DPS od poprzednika, ale ma roztrzaskanie i kilka ciekawych dodatków ze zmierzchu (np. natychmiastowe ledowe uderzenie po zadani krytyka i wiele innych). Zamrożenie duszy i rozkład to moim zdaniem bardzo przydatne spele. Zamrożenie rzuca się na wejście do prawie każdej bitki, a rozkład na zakończenie. Są to spele AOE i bardzo szybko sie krecą (o ile dobrze pamiętam to 0,5sekundy) nie zakłócają walki a biją wszystko do okoła nekrusa. W pvp coś wspaniałego bo cel moze być na Twoich plecach a i tak dostanie spore DMG (jak jeszcze nekrusek jest sprofanowany to wogóle ładnie to bije i wspaniale dokańcza skaczące postacie które ostatkiem sił próbują włożyć decydujące kombo:D ale i bardzo przydatne w grze solo). Mi się nie gra tym tak dobrze jak tym wyżej.


Jesli chcesz Zimi skoncentrować się na wykręcaniu możliwie najwyższego DPSu to wrzuć tego pierwszego builda i graj, modyfikuj na podstawie własnych doświadczeń pod swój styl gry, a napewno zobaczysz wzrost wydajności bojowej swojej postaci.

Zawsze możesz zamiast rozwijania Zmierzchu wrzucić więcej w ogólne, czyli egidę duchów i księge erlika wzmocni to dps kosztem kanibalizmu, który jest wręcz niezbedny do długich wymachiwań laską ze stołka na x6 i za pozostałe punkty wzmocnić pety we wskrzeszeniu (drzewko zmierzchu jest rozwinięte TYLKO dla kanibalizmu)

Oba buildy są zrobionę pod grę petami i pomimo, że można się sprofanować na obu to jest to nie zalecane.

Jak sądzę nie znajdzie się dwóch operatorów nekro, którzy zgodnie zrobili by taki sam build, ponieważ jak Elwojtas pisał to bardzo zróżnicowana klasa i wymaga indywidualnego podejścia.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 19:18, 28 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zimeyna/Zimi/Yamira
Gość






PostWysłany: Wto 11:35, 01 Mar 2011    Temat postu:

Mashter napisał:
Co moim zdaniem można swobodnie wyrzucić:

1. Upiorne Ciało i Bluźniercze ciało to coś z czego z czystym sumieniem możesz zrezygnować. Na 80tym poziomie zadaje raptem 20-30 obrażeń za cios, dopak zaś przy trafieniu też jest niewielki. Na rajdach nie pomaga wogóle, w grze solo jest to niezauważalne. (+3 punkty)

2. Zamrożenie Duszy zadaje konkretne obrażenia w zasadzie tylko w sytuacji gdy uderzysz na początku. Dodatkowo jest to zaklęcie masowe więc naprawdę rzadko kiedy znajdziesz sytuację, w której warto będzie z niego skorzystać. Myślę, że nic nie stracisz pozbywając się go.
(+1 punkt)

3. Jeśli chodzi o drzewko ogólne to śmiało bez żadnego wachania możesz pozbyć się: Karmazynowej Tarczy, Lustrzanego Żelaza i Ożywionego Żelaza. W rajdzie zysku nie ma z nich żadnego, z kolei w grze solo nie zapewniają w zasadzie nic wielkiego (przetestowałem, jest to różnica raptem 1 sekundy życia przy ataku 10 stworów i to i tak po prawie 30 sekundach stania na nogach). Śmiało możesz to wyrzucić odzyskując aż 9 punktów. (+9 punktów)

4. Jestem raczej zwolennikiem Arcymaga zamiast Duchowego Pancerza, ale to już zależy od Twojego stylu gry czy też podejścia do walki z mobkami, a także tego czy przy buildzie takim wystarcza Ci many kiedy wchodzisz na rajdzie na stołek.

Poniżej wypiszę umiejętności, w które moim zdaniem warto zainwestować punkcty jakie zaoszczędziłaś pozbywając się mniej przydatnych umiejętności. Mamy ich do dyspozycji 13.

1. Jako, że z tego co rozumiem ma to być build na zwierzakach to we wskrzeszenie proponuję wrzucić 10 punktów. Zgnilizna i Moc Piekielna bardzo Ci się przydadzą.

2. Obowiązkowo 3 punkty w Pożeracza w drzewku Zmierzch.

3. Z kolei 2 punkty, których nie rozdałaś (pewnie przypadkowo ;p) proponuję popchnąć w Kanibalizm. Rozwiązuje problemy z maną przy tym buildzie, a jednocześnie nie zakłóca czarowania ponieważ używa się natychmiast!


Pety:
Naturalnym wyborem dla tego buildu są Ezoterycy Krwi (Krwawi Arkaniści czy coś takiego) to te stworki za 2 punkty towarzysza, które jednocześnie co jakiś czas dopakowują Twoją siłę czarów (w tym buildzie to skarb). Do tego mamy do nich kilka podpałek w naszym drzewku co jeszcze ich wzmacnia(a i bez dopałek są jednymi z najmocniejszych petów jakie ma nekromanta).

Czary:
Obowiązkowo doty tj. Znamię Pożeracza, Uderzenie Zarazy, Robaczywe Ciało wspomagane oczywiście Lodowym Uderzeniem i Bluźnierczym spustoszeniem.

Link do tego buildu wyglądałby jakoś tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Wykorzystałam ten build. Nie masz nic przeciwko??
Wypróbowałam wczoraj na rajdzie. Fajnie było:0
Zobaczymy jak zwykłe bieganie mi pójdzie na tym buildzie. Nie ukrywam że lepiej gra mi się na petach niemagicznych co chyba każdy zauważył. no ale może sie przyzwyczaję do tych zobaczymy. A jak n ie to bede kombinować dalej aż całe złoto wydam na zmiany xD


Ostatnio zmieniony przez Zimeyna/Zimi/Yamira dnia Wto 11:36, 01 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Mashter
Gość






PostWysłany: Wto 14:49, 01 Mar 2011    Temat postu:

Mam nadzieję, że będzie Ci dobrze służył ;]

Co do petów to jeśli grasz Roztrzaskaniem i Zmierzchem to niestety te magiczne pozostają dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Przynajmniej tak wynika z testów jakie przeprowadzałem.
Powrót do góry
Zimeyna/Zimi/Yamira
Gość






PostWysłany: Śro 18:29, 18 Kwi 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam teraz takie coś na t3:)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wezazakon.fora.pl Strona Główna -> Wujek Dobra Rada / Buildy Profesji / Nekromanta Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin