Forum www.wezazakon.fora.pl
ZAKON WĘŻA
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Test Sług Nekromanty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wezazakon.fora.pl Strona Główna -> Wujek Dobra Rada / Buildy Profesji / Nekromanta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Varros
Gość






PostWysłany: Nie 18:01, 02 Sty 2011    Temat postu: Test Sług Nekromanty

Dzisiaj przeprowadziłem test sług nekromanty.

Chciałem sprawdzić który ze sług "bije najmocniej" i co mi z tego wyszło? Sami zobaczcie!



Test przeprowadziłem w następujący sposób.
Postawiłem w Khemi własnego "Chochoła" i kazałem poszczególnym grupom sług go bić.
Chochół stoi 3 minuty, więc każda z grup biła go mniej więcej taka samą ilość czasu (+/- 2 sekundy).
Mierzyłem obrażenie jakie otrzymała "Kukła treningowa".

Komentarze i uwagi mile widziane. Mr. Green


Ostatnio zmieniony przez Varros dnia Czw 17:32, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Marcinello
Administrator



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 19:23, 02 Sty 2011    Temat postu:

Mi od samego początku biegania necrusem wyglądało, że dwóch ezoteryków wykręci najpożadniejszy dps. Jeden wali za okolo 300, drugi ~900. Aczkolwiek poszczególne pety można jeszcze dopakować z drzewka atutów, więc i inne zwierzęta w odpowiednim buildzie mają szansę się wykazać Wink
Swoją droga ja na rajdach podczas bicia trashy używam arcymagusów, które w tym teście wypadły teoretycznie najsłabiej... ale dzięki temu, że walą obszarowo dps w statystykach jakiś wykręcałem Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcinello dnia Nie 19:26, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Varros
Gość






PostWysłany: Nie 22:05, 02 Sty 2011    Temat postu:

Do testów używałem builda "Zmierzch" i kilka punktów "Ogólne" (0 pkt we Wskrzeszenie), czyli sługi były bez "dopalania".

Spróbuję wykombinowć jakiś build pod "pety" i powtórzę test.

Tutaj prośba o jakiś sensowny build na Wskrzeszenie, może być także jakaś hybryda. (Bo na naszym forum mam do dyspozycji tylko build Gangreny)


Ostatnio zmieniony przez Varros dnia Nie 22:12, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Varros
Gość






PostWysłany: Czw 17:34, 06 Sty 2011    Temat postu:

Dzisiaj przeprowadziłem ponowny test sług nekromanty.
Do testu wykorzystałem pierwszy build Zjem-cię.


dla porównania - poniżej poprzednie wyniki:


Test przeprowadziłem w takich samych warunkach jak poprzedni.
"Chochół" na wysepce w Khemi i 3-minutowe "nawalanko" sług, a ja z boku, z rękami w kieszeniach. Mr. Green

I co z tego wyszło, namacalny wzrost ilości obrażeń wszystkich "sługusów".
Ezoteryk-Arkanista na czole "peletonu", ale tuż za nim Kosiarz z lepszym DPS-em. Mr. Green
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 20:07, 09 Sty 2011    Temat postu:

Ezoteryk (Arkanista) to jak rozumiem jest to ten pecik zajmujący 2 miejsca? a nie Ezoteryk Krwi czteromiejscowy tak jak arcymagus? Ja kiedyś robiłem testy na AoC stats wszystkich petów i wszystkich speli nekrusa na 3 różnych buildach (wskrzecha, zmierzch i hybryda) to na hybrydzie i wskrzeszeniu miałem na pierwszym miejscu dpsu ezoteryka biorącego 2 sloty. Do tego ten ezoteryk podkręca % bazowego dmg speli nekromanty, więc kręcące najwyższy dps pety podkręcają jeszcze dps nekrusa:)
Powrót do góry
Varros
Gość






PostWysłany: Pon 13:52, 10 Sty 2011    Temat postu:

@Gangrena

Tak, Ezoteryk (Arkanista) to ten pet co zajmuje 2 miejsca.

@Nekromanci Exclamation

A teraz mam do Was, Szanowni Nekromanci, pytanie.
Jak uporać się z deficytem "many"?

Na ostatnim rajdzie na Kiki (2011-01-09), kilkukrotnie zabrakło mi many i były takie okresy, że musiałem Kiki "okładać" laską.

Mało gram moim nekrusem, przez co jest "mało ogarniety", ale chciałbym abyśmy poznali się lepiej. (tzn. ja i mój nekromanta Mr. Green )

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i sugestie.


Ostatnio zmieniony przez Varros dnia Pon 17:17, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Marcinello
Administrator



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 14:03, 10 Sty 2011    Temat postu:

1. drzewko "zmierzch" 4 rząd skill się nazywa "Kanibalizm"
2. w tym samym drzewku jest jeszcze zaklęcie zamrożenie duszy z tym, że zysk many niewielki
3. dobry skład drużyny np miś z kradzieżą eteru, demo z kręgiem, chyba nawet bożek seta coś tam zwraca...
4. inwestycja kilku pkt w drzewko ogólne tak, aby zwiększyć % zysk many z potek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcinello dnia Pon 14:05, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Raffaell




Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 14:20, 10 Sty 2011    Temat postu:

U ToSa jeszcze jest Krwawa Mana i daje 20% magicznego odzyskiwania many na drużynę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:53, 10 Sty 2011    Temat postu:

Jak pisał już Marcin w drzewku ZMIERZCH atut Kanibalizm to podstawa odzyskiwania many (spel kastuje się natychmiast i nie zakłóca dpsu - klikamy Kanibalizm > Lodowe Uderzenie > Kanibalizm > ...następny ofensywny spel). Poza tym mam dopalonych Żniwiarzy, którzy pomagają mi w odzyskiwaniu many dość skutecznie. Nie bez znaczenia jest drużyna, ale łatwiej jest dostać leczenie (Kanibalizm zjada życie i daje manę) niż załapać konkretny dopał many od kogoś. Zaleznie od buildu (ja na hybrydzie nie mam nic w ogólnym drzewku) można dać max naturalnej regenki i co się często na stołku przydaje Mroczną Medytację (ale to się długo odnawia więc uzywane raczej w sytuacjach krytycznych).

Bardzo ważne jest, aby na stołku po wrzuceniu dopału 100% krytyka nie rzucać Lodowych Uderzeń jeśli walka nie ma się za chwilę ukończyć. Rzucamy wtedy spele obszarowe (też biją krytami w swoim zasięgu) nie zjadają one w tak zawrotnym tempie many jak Lodowe Uderzenie, które po tych 20 sekundach działania 100% kryta nie pozostawiają ani grama many i nie dość, że mamy wyzerowaną manę to jeszcze jak nałozą się kary za stołek to mana dodatkowo ubywa od tego i mamy około 1 minuty w plecy w dpsie, a potem również nie mozemy zbyt szybko wrócić do pełnego dpsu (pełny dps = Robaczywe Ciało+ Uderzenie Zarazy + Znamię + Zgorzelowy Fetor + Lodowe Uderzenie/lub obszarówka jeśli mamy kilka celów). Ja na stołku włączam tylko regenkę wytrzymałości i rozkręcam coraz lepszy stołek, jak jest miś w drużynie z uruchomionym odzyskiwanie wytrzymałości to bardzo długo można ustać na maksymalnym stołku kręcąc niesamowity dps w przeciwnym razie co jakiś czas trzeba zejść "odpocząć" i od nowa:)

Ogólnie many nigdy nie ma za dużo i niestety bywa tak, że trzeba zmniejszyć dps, bo zaczyna brakować na doty, a lodowe uderzenie na przemian z kanibalizmem nie wykręci dużych cyferek.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wezazakon.fora.pl Strona Główna -> Wujek Dobra Rada / Buildy Profesji / Nekromanta Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin