 |
www.wezazakon.fora.pl ZAKON WĘŻA
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Varros
Gość
|
Wysłany: Nie 18:01, 02 Sty 2011 Temat postu: Test Sług Nekromanty |
|
|
Dzisiaj przeprowadziłem test sług nekromanty.
Chciałem sprawdzić który ze sług "bije najmocniej" i co mi z tego wyszło? Sami zobaczcie!
Test przeprowadziłem w następujący sposób.
Postawiłem w Khemi własnego "Chochoła" i kazałem poszczególnym grupom sług go bić.
Chochół stoi 3 minuty, więc każda z grup biła go mniej więcej taka samą ilość czasu (+/- 2 sekundy).
Mierzyłem obrażenie jakie otrzymała "Kukła treningowa".
Komentarze i uwagi mile widziane.
Ostatnio zmieniony przez Varros dnia Czw 17:32, 06 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Marcinello
Administrator
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 19:23, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Mi od samego początku biegania necrusem wyglądało, że dwóch ezoteryków wykręci najpożadniejszy dps. Jeden wali za okolo 300, drugi ~900. Aczkolwiek poszczególne pety można jeszcze dopakować z drzewka atutów, więc i inne zwierzęta w odpowiednim buildzie mają szansę się wykazać
Swoją droga ja na rajdach podczas bicia trashy używam arcymagusów, które w tym teście wypadły teoretycznie najsłabiej... ale dzięki temu, że walą obszarowo dps w statystykach jakiś wykręcałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcinello dnia Nie 19:26, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Varros
Gość
|
Wysłany: Nie 22:05, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Do testów używałem builda "Zmierzch" i kilka punktów "Ogólne" (0 pkt we Wskrzeszenie), czyli sługi były bez "dopalania".
Spróbuję wykombinowć jakiś build pod "pety" i powtórzę test.
Tutaj prośba o jakiś sensowny build na Wskrzeszenie, może być także jakaś hybryda. (Bo na naszym forum mam do dyspozycji tylko build Gangreny)
Ostatnio zmieniony przez Varros dnia Nie 22:12, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Varros
Gość
|
Wysłany: Czw 17:34, 06 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj przeprowadziłem ponowny test sług nekromanty.
Do testu wykorzystałem pierwszy build Zjem-cię.
dla porównania - poniżej poprzednie wyniki:
Test przeprowadziłem w takich samych warunkach jak poprzedni.
"Chochół" na wysepce w Khemi i 3-minutowe "nawalanko" sług, a ja z boku, z rękami w kieszeniach.
I co z tego wyszło, namacalny wzrost ilości obrażeń wszystkich "sługusów".
Ezoteryk-Arkanista na czole "peletonu", ale tuż za nim Kosiarz z lepszym DPS-em.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:07, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ezoteryk (Arkanista) to jak rozumiem jest to ten pecik zajmujący 2 miejsca? a nie Ezoteryk Krwi czteromiejscowy tak jak arcymagus? Ja kiedyś robiłem testy na AoC stats wszystkich petów i wszystkich speli nekrusa na 3 różnych buildach (wskrzecha, zmierzch i hybryda) to na hybrydzie i wskrzeszeniu miałem na pierwszym miejscu dpsu ezoteryka biorącego 2 sloty. Do tego ten ezoteryk podkręca % bazowego dmg speli nekromanty, więc kręcące najwyższy dps pety podkręcają jeszcze dps nekrusa:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Varros
Gość
|
Wysłany: Pon 13:52, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
@Gangrena
Tak, Ezoteryk (Arkanista) to ten pet co zajmuje 2 miejsca.
@Nekromanci
A teraz mam do Was, Szanowni Nekromanci, pytanie.
Jak uporać się z deficytem "many"?
Na ostatnim rajdzie na Kiki (2011-01-09), kilkukrotnie zabrakło mi many i były takie okresy, że musiałem Kiki "okładać" laską.
Mało gram moim nekrusem, przez co jest "mało ogarniety", ale chciałbym abyśmy poznali się lepiej. (tzn. ja i mój nekromanta )
Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i sugestie.
Ostatnio zmieniony przez Varros dnia Pon 17:17, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcinello
Administrator
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 14:03, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
1. drzewko "zmierzch" 4 rząd skill się nazywa "Kanibalizm"
2. w tym samym drzewku jest jeszcze zaklęcie zamrożenie duszy z tym, że zysk many niewielki
3. dobry skład drużyny np miś z kradzieżą eteru, demo z kręgiem, chyba nawet bożek seta coś tam zwraca...
4. inwestycja kilku pkt w drzewko ogólne tak, aby zwiększyć % zysk many z potek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcinello dnia Pon 14:05, 10 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Raffaell
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 392
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 14:20, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
U ToSa jeszcze jest Krwawa Mana i daje 20% magicznego odzyskiwania many na drużynę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 14:53, 10 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak pisał już Marcin w drzewku ZMIERZCH atut Kanibalizm to podstawa odzyskiwania many (spel kastuje się natychmiast i nie zakłóca dpsu - klikamy Kanibalizm > Lodowe Uderzenie > Kanibalizm > ...następny ofensywny spel). Poza tym mam dopalonych Żniwiarzy, którzy pomagają mi w odzyskiwaniu many dość skutecznie. Nie bez znaczenia jest drużyna, ale łatwiej jest dostać leczenie (Kanibalizm zjada życie i daje manę) niż załapać konkretny dopał many od kogoś. Zaleznie od buildu (ja na hybrydzie nie mam nic w ogólnym drzewku) można dać max naturalnej regenki i co się często na stołku przydaje Mroczną Medytację (ale to się długo odnawia więc uzywane raczej w sytuacjach krytycznych).
Bardzo ważne jest, aby na stołku po wrzuceniu dopału 100% krytyka nie rzucać Lodowych Uderzeń jeśli walka nie ma się za chwilę ukończyć. Rzucamy wtedy spele obszarowe (też biją krytami w swoim zasięgu) nie zjadają one w tak zawrotnym tempie many jak Lodowe Uderzenie, które po tych 20 sekundach działania 100% kryta nie pozostawiają ani grama many i nie dość, że mamy wyzerowaną manę to jeszcze jak nałozą się kary za stołek to mana dodatkowo ubywa od tego i mamy około 1 minuty w plecy w dpsie, a potem również nie mozemy zbyt szybko wrócić do pełnego dpsu (pełny dps = Robaczywe Ciało+ Uderzenie Zarazy + Znamię + Zgorzelowy Fetor + Lodowe Uderzenie/lub obszarówka jeśli mamy kilka celów). Ja na stołku włączam tylko regenkę wytrzymałości i rozkręcam coraz lepszy stołek, jak jest miś w drużynie z uruchomionym odzyskiwanie wytrzymałości to bardzo długo można ustać na maksymalnym stołku kręcąc niesamowity dps w przeciwnym razie co jakiś czas trzeba zejść "odpocząć" i od nowa:)
Ogólnie many nigdy nie ma za dużo i niestety bywa tak, że trzeba zmniejszyć dps, bo zaczyna brakować na doty, a lodowe uderzenie na przemian z kanibalizmem nie wykręci dużych cyferek.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|